کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی در نواحی جنوبی و جنوب شرق کشور درباره وزش باد، رگبار باران و تندباد لحظه‌ای صادر شده است.

خانم فریبا گودرزی گفت: سه هشدار گرد و خاک، تند باد لحظه ای و رگبار و رعد و برق برای فردا در نواحی جنوب شرق و جنوب غرب کشور صادر شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی  رگبار باران، رعدوبرق و تند باد لحظه ای، گرد و خاک و در مناطق مستعد احتمال تگرگ در  جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان وجود دارد.

بر اساس این هشدار، جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی، صاعقه، خسارت در اثر باد شدید لحظه ای همراه با خیزش گردوخاک موقت و کاهش شعاع دیدو احتمال اختلال در پرواز وجود دارد بنابراین  از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی پرهیز شود.

همچنین هشدار سطح نارنجی در خصوص افزایش گرادیان فشاری از امروز تا روز چهارشنبه صادر شده که بر اساس آن احتمال وزش باد شدید و خیزش گردوخاک و توفان  در نواحی جنوبی کشور وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۰ تير ۱۴۰۱
تخلیه بار مایلری که بهانه و پوشش برای تخلیه و تسویه توسط پیمانکار باید انجام و نطارت کارمند مسول هر ایستگاه باید تخلیه می شد که این امر با کم کاری و نبود عدم اگاهی پرسنل مجرب انجام گرفته تمام مسولیت و سواستفاده و پای مال شدن حق الناس و از بین رفتن تنخواه سرمایه مالی و هدر رفت این سرمایه میشود لذا این مسولیت تا تحویل به شهرداری همه به عهده مسول هر ایستگاه بوده و پیمانکار و کنترل چی بلیط که رفع مسولیت کارمندان کارت ای زی پی است ط. پس استادعا دارم تمام مبادی از جمله تمام سازمانهای خیریه و غیر که نظارت دقیق در مصرف خروجی برق و غیره انجام نمیشود و کم بودن میزان امنیت دستگاه هایی که وصل به برنامه و برنامه های درون برنامه از هر طریق میشود این سیستم ها باید از طرف قسمت سا پورت و پشتییبانی یارانه بیشتر و کنترل گردد
آخرین اخبار