با توجه به بازگشایی باشگاه‌ها در دوران پساکرونا و افزایش گرایش ورزش دوستان به حضور در این اماکن، تمامی فضا‌های ورزشی زیر ذره بین بازرسان قرار دارد.

مسئول حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: سرکشی مرتب از باشگاه‌های ورزشی فعال استان در قالب گروه‌های نظارت و بازرسی با آغاز فعالیت مجدد این مراکز در دستور کار قرار گرفته و انجام می‌شود و به طور طبیعی با هرگونه تخلف در این حوزه برخوردی قانونی خواهد شد.

محمدتقی رحیمی گفت: حفظ سلامت عمومی شهروندان و ورزشکاران از جمله اولویت‌های دستگاه ورزش در استان همدان است.
او گفت: همه در برابر قانون مسوول هستیم و انجام بازرسی با هدف اجرای دقیق موازین بهداشتی، فنی و استاندارد باشگاه، در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

رحیمی گفت: ورزشکاران و مربیان می‌توانند شکایت، انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه فعالیت باشگاه‌ها را به حوزه بازرسی و یا امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گزارش و ارایه کنند.

سرپرست حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دستگاه ورزش استان همدان گفت: این مرکز همه روزه (در ساعات اداری) آماده دریافت شکایات و انتقادات مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بررسی نواقص و تخلفات احتمالی است.

او گفت: عزم جدی برای برخورد با تخلف باشگاه‌های ورزشی داریم و با کسی در این مورد تعارف نخواهیم داشت.

رحیمی گفت: به روز بودن بیمه مسوولیت مدنی، الزام حضور مدیر در مکان ورزشی و استفاده از مربیان دارای مدرک معتبر و مجرب در سانس‌های تمرینی از جمله موارد مورد توجه بازرسین در جریان نظارت بر فعالیت باشگاه‌ها است.

او بر ضرورت رعایت و اجرای دقیق دستورالعمل‌های قانونی مربوط به میزان شهریه دریافتی باشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: با هرگونه تخلف در این زمینه برخوردی قاطع می‌شود و انتظار داریم عموم شهروندان به ویژه جوانان و نوجوان علاقه‌مند به ورزش هرگونه تخطی از قیمت‌های مصوب برای ثبت نام در باشگاه‌ها را به اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارش کنند.

مسوول حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت:هم اکنون بیش از ۸۵ هزار ورزشکار در قالب بیش از ۶۰۰ سالن ورزشی در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار