رئیس بسیج سازندگی کشور از برگزاری همایش ملی جهادگران در شهرستان فردوس خبر داد.

سردار زهرایی در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در شهرستان فردوس گفت: سال ۱۳۴۷ زلزله‌ای در فردوس رخ داد که بر اثر آن پنج هزار نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس بسیج سازندگی کشور  گفت: در همان زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با ۱۰ اتوبوس به همراه طلاب و خیرین وارد منطقه شدند و حدود دو ماه در این شهرستان به گره گشایی از امور زلزله زدگان پرداختند.

سردار زهرایی با تأکید بر اینکه ما مبدأ حرکت گروه‌های جهادی را سال ۴۷ و فعالیت گروه جهادی حضرت آقا می‌دانیم، گفت: در حال حاضر ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است.

او گفت: کتاب خاطرات حضرت آقا در شهرستان فردوس نیز در ماه‌های آتی رونمایی می‌شود که ادبیات درس آموزی در فعالیت‌های مردمی، خدمت رسانی و جهادی دارد.

رئیس بسیج سازندگی گفت: در سیزدهم شهریور ماه در فردوس همایشی به همین مناسبت برگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب نه از ابتدای انقلاب و زمان تشکیل جهاد سازندگی و یا در دهه ۷۰ با شروع فعالیت بسیج سازندگی بلکه قبل از انقلاب بر اهمیت فعالیت‌های جهادی تأکید داشتند.

سردار زهرایی  گفت: برای همایش ۵۰۰ جهادگر اندیشه ورز دعوت می‌شوند و ۵۰ گروه جهادی فعالیت خود را در روز‌های منتهی به همایش (سیزدهم شهریور ماه) در منطقه خواهند داشت.

او گفت: خواست ما بر این است که مردم به معنای واقعی طعم شیرین خدمت رسانی جهادگران را بچشند و از آن منتفع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.