شرکت‌فناور در استان خراسان رضوی موفق به ساخت رگلاتور‌های هوای فشرده مورداستفاده در ورودی دستگاه‌های تنفس مصنوعی‌شد.

مدیرعامل شرکت توسعه آلین صنعت بارثاوا گفت: این رگلاتور در واقع قسمت ورودی دستگاه‌های تنفس مصنوعی است و هوای فشرده ورودی به این دستگاه‌ها را که اغلب با فشار چهار بار است در محدوده مشخصی ثابت کرده و تبدیل به هوای تغذیه ورودی دستگاه‌های تنفس مصنوعی می‌کند.

صحرایی گفت: این محصول در دستگاه‌های تنفسی مثل ونتیلاتور، دستگاه بیهوشی، اکسیژن ساز و... مورداستفاده قرار می‌گیرد.

او گفت: قیمت پایین نسبت به محصولات مشابه خارجی، طراحی تخصصی، دقت و عملکرد بالا و همچنین گارانتی بی‌قیدوشرط‌ این محصول‌هست‌‌ومهم‌ترین مزیت این محصول برای مصرف‌کنندگان داخلی، امکان سفارشی‌سازی محصول مطابق با نیاز مشتریان و عملکرد دستگاه‌های تنفسی است، این رگلاتور‌ها مهندسی معکوس و یا مشابه‌سازی نیست و توسط شرکت طراحی و ساخته شده بنابراین امکان سفارشی‌سازی محصول فراهم است.

مدیرعامل شرکت توسعه آلین صنعت بارثاوا گفت: با دریافت این تسهیلات از صندوق سلامت ثامن و تأمین بخشی از هزینه‌های تولید، موفق به تولید صنعتی این محصول کاربردی شدند.

صحرایی گفت: رگلاتور‌های پزشکی برای دستگاه‌های کمک تنفسی بکار برده می‌شوند،این محصول ازآنجایی‌که در مدار تنفسی بیمار قرار می‌گیرد از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و بایستی پاسخ زمانی و دقت تنظیم فشار خوبی داشته باشد و جنس قطعات آن نیز باید با گاز‌های پزشکی همخوان باشد.

او‌ گفت: محصول تولیدی این شرکت توسط تستر‌های استاندارد (ISO۵۱۶۷, ISO۶۳۵۸, ISIRI ۱۱۷۱۵-۴) امتحان می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.