با انتشار دهندگان مطالب و فراخوان‌هایی که باعث تشویش اذهان وافکار عمومی و امنیت روانی افراد در جامعه می‌شود به شدت برخورد می شود.

فرمانده انتظامي شهرستان میناب گفت: پلیس با انتشار دهندگان مطالب و فراخوان هایی که باعث تشویش اذهان افکارعمومی و امنیت روانی جامعه می‌شود به شدت بر خورد می‌نماید.

سرهنگ عباس قاسمی گفت: عده ای نا آگاه طی فراخوان های نا مطلوب در بحث‌ نارضایتی موضوع آب این شهرستان در چند روز اخیر مواردی را مطرح می‌نمایند که باعث نارضایتی های مردمی وبرخی افراد سودجوشده است واین فراخوان‌ها موجب تجمعات و اعتراضات برخی افراد درسطح شهر می‌شود که موجب اختلال در امنیت روانی جامعه می گردد .

به گفته سرهنگ قاسمی مسئله آب یک مسئله حیاتی وحساس است که در زندگی افراد دارای اهمیت است،لذا با توجه به کمبود و مسئله بحران آب در استان و حتی در این شهرستان و قطعی آب در مواقعی از زمان مسئولین محترم شهرستان با تلاش های بسیار زیاد و با ایجاد هزینه های سنگین جهت تهیه آب شرب و آشامیدنی مردم از سد سرنی که با پالایش و تصفیه خانه های مجرب و معتبرصورت می گرفت اقدام کرد .

او گفت: پلیس با افراد خاطی ،کاربران ودارندگان کانال و پیج های فضای مجازی که باعث تشدید امنیت ر‌وانی عموم می شوند ومواردی نا مطلوب در بحث آب را مطرح می‌کنند به شدت برخورد میگرددو پلیس در بحث احقاق حق مردم کوتاه نمی آید.

برچسب ها: پلیس میناب ، تجمع آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.