رونمایی از چشم احمد در قم

کتاب «چشم احمد» شرح زندگانی همرزم حاج احمد متوسلیان در قم رونمایی شد.

آیین رونمایی از کتاب «چشم احمد» شرح زندگانی جاویدالأثر محمدتقی رستگار مقدم همرزم حاج احمد متوسلیان با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

«چشم احمد» به همت کنگره ملی شهدای قم و انتشارات حماسه یاران و به قلم امیرحسین انبارداران در ۲۲۴ صفحه و ۱۷ فصل به آماده شده و از طریق تارنمای انتشارات حماسه یاران به نشانی www.hamasehyaran.ir و همچنین شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۴۸۰۵۱ قابل سفارش و خرید است.

کتاب چشم احمد پنجمین اثر تولید شده توسط ستاد کنگره ملی شهدای استان قم است و کتاب‌های «و دریا آتش گرفت»، «معبد زیرزمینی»، «جنگ پرملات» و «مرغداری در میدان جنگ» نیز پیش از این با همکاری این ستاد و انتشارات جمکران به چاپ رسیده است.

در مراسم رونمایی از این کتاب، امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، امیر سرتیپ دوم محمود سزاوار رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، علی اکبر خوش‌گفتار مقدم رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان و حجت الاسلام علی لقمان‌پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم حضور داشتند.

«محمدتقی رستگار مقدم» اولین مسئول آموزش و تاکتیک تیپ ۲۷ حضرت محمد رسول‌الله (ص) بود که در چهاردهم تیرماه ۱۳۶۱ همراه با حاج احمد متوسلیان، کاظم اخوان و موسوی، کاردار سفارت ایران در بیروت به اسارت نیرو‌های شبه نظامی فالانژ وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی درآمدند.

منبع:دفاع پرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار