حجت‌الاسلام غبیشاوی خواستار حمایت از سرمایه گذاران منطقه آزاد اروند برای توسعه اقتصادی آن شد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ، امام جمعه آبادان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت : وضعیت اقتصادی و معافیت مالیاتی در منطقه آزاد اروند باید به گونه‌ای شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند در آن سرمایه‌گذاری کنند و حمایت از آن ها سبب بهره مندی از امتیازات منطقه آزاد شود.

او با اشاره به ابلاغ حکم حاکمیتی منطقه آزاد اروند رفع معضل بیکاری در این منطقه را نیز در گرو حمایت از سرمایه گذاران دانست.

به گفته رئیس شورای فرهنگی آبادان مردم مومن و مسلمان این شهرستان مطالبه گر حجاب هستند و موضوع حجاب نباید تبدیل به بدحجابی شود.

این مسئول به مناسبت در پیش رو بودن روز عفاف و حجاب و تاکید بر اینکه برخی‌ها به صورت هدفمند در زمینه حجاب قبح زدایی و هنجار شکنی می‌کنند از دولت خواست آغاز کار پیگیری موضوع بدحجابی را از ادارات دولتی و مکان‌هایی همچون دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و بسیاری از فضاهای عمومی دنبال کند.

او ضمن تبریک عید قربان و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) در خصوص روز عرفه گفت : مومنان باید با بهره جستن از دعای عرفه، روزه گرفتن و زیارت ابا عبدالحسین (ع) از این فرصت طلایی استفاده حداکثری کنند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در ادامه با اشاره به نزاع خانوادگی ۲ طایفه در آبادان که یک کشته نیز بر جای گذاشت ، از بزرگان عشیره داغدار «آلبوحمادی» برای جلوگیری از ایجاد یک قتل دیگر به منظور انتقام جویی تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.