مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: شبانه روز گذشته از ۲۲ ایستگاه هواشناسی در سرتاسر استان گزارش بارندگی شده که در این بین قصرقند با ۵۱ میلی متر بارش بیشترین مقدار بارش را دریافت کرده است.

محسن حیدری گفت: بیشترین بارش‌ها در توابع شهرستان نیکشهر و چابهار اتفاق افتاده است و شارک از توابع شهرستان چابهار ۵۰ میلی متر، ساربوک، هلنچگان و چاهان از توابع شهرستان نیکشهر به ترتیب ۳۵، ۳۴ و ۳۲ میلی متر، بل ریمدان و نگور از توابع شهرستان چابهار به ترتیب ۲۵.۵ و ۱۵.۵ میلی متربارندگی دریافت کرده اند.

او  گفت: شبانه روز گذشته از ۲۲ ایستگاه هواشناسی در سرتاسر استان گزارش بارندگی شده که در این بین قصرقند با ۵۱ میلی متر بارش بیشترین مقدار بارش را دریافت کرده است.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان میزان بارندگی شهر چابهار، نیکشهر و ایرانشهر را به ترتیب ۴.۲، ۰.۴ و ۰.۱ میلی متر اعلام کرد.

او به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: از روز جمعه ۱۷ تیرماه تا روز دوشنبه شرایط برای رگبار‌های پراکنده باران، رعد و برق و تندباد‌های شدید لحظه‌ای در مناطق جنوبی استان وجود دارد.

او گفت: بارش‌ها در مناطق مرتفع به صورت تگرگ نیز خواهد بود و جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر در روز‌های مذکور دور از انتظار نیست لذا توصیه می‌شود از تردد و اسکان در بستر رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات پرهیز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار