استاندار فارس گفت: خاطرات جهادگران سازندگی با حمایت استانداری فارس به صورت کتاب تدوین شود تا با استفاده از خاطرات، پیام‌ها و مفاهیم جهادی به نسل جوان به خصوص کارمندان منتقل شود.

 دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با پیشکسوتان جهادسازندگی استان گفت: «استفاده از تجارب افراد پیشکسوت» در آموزه‌های دینی ما مورد تاکید قرار گرفته است و استفاده از تجارب بزرگان راهگشای مشکلات خواهد بود.

نماینده عالی دولت در فارس محسنات جهاد سازندگی در دوران انقلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: به تدریج می‌توان فرهنگ جهادی را نهادینه کرد.

ایمانیه فعالیت بسیار خوب نهاد‌های انقلاب نظیر نهضت سواد آموزی، جهاد سازندگی، سپاه، بسیج و حساب ۱۰۰ امام را مورد توجه قرار داد و دلیل موفقیت این نهاد‌ها را رفع نیاز مردم در زمان مناسب با روحیه جهادی و تلاش مضاعف دانست.

استاندار فارس، خواستار هدف گیری موضوعات مختلف جامعه و دولت توسط پیشکسوتان جهاد سازندگی شد و بر ارائه راهکار‌های اساسی و پیشنهادات کاربردی جهت تسهیل و رفع موانع تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در فارس در ادامه، خواستار تدوین راهکار‌های فرهنگ سازی جهادی در بین کارمندان شد.

ایمانیه گفت: خاطرات جهادگران سازندگی با حمایت استانداری فارس به صورت کتاب تدوین گردد تا با استفاده از خاطرات، پیام‌ها و مفاهیم جهادی به نسل جوان به خصوص کارمندان منتقل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار