فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: با توجه به آموزه‌های دینی، وظیفه تمامی نهاد‌های فرهنگی و انقلابی این است که به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بپردازند.

سرهنگ پاسدار «علیرضا ایمانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک می گوید: باید همزمان با دهه امامت و ولایت در راستای تببین و رفع شبهات در زمینه امامت و ولایت و همچنین تعظیم شعائر الهی و اسلامی تلاش کنیم.

او گفت: ضرورت دارد با استفاده از روش‌های مختلف و متنوع فرهنگی و ظرفیت روحانیون، توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار فرهنگی شود.

سرهنگ ایمانی رعایت حجاب اسلامی از سوی زنان و مردان را الزامی دانست و گفت: با توجه به‌ آموزه‌های دینی، وظیفه تمامی نهادهای فرهنگی و انقلابی این است که به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در ادامه به بیان مطالب و پیشنهاداتی در زمینه‌های امامت و ولایت، عفاف و حجاب و همچنین مسئله امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک نیز با بیان اینکه باید نسبت به برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت دغدغه داشته باشیم، گفت: اگر جامعه را با ولایت آشنا کنیم، خیلی از انحرافات و مشکلات حل می‌شوند.

او گفت: عید غدیر بهترین فرصت برای کار کردن در عرصه‌های مختلف برای مسئله غدیر است و نباید آن را ضعیف قلمداد کنیم.

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: باید عقلانیت را در جامعه بالا ببریم تا مشکلات عمده از بین بروند و همچنین مسئله عفاف و حجاب رابطه مستقیمی با موضوع عقلانیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.