استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود مردم پس از دو سال کرونایی از پیاده‌روی اربعین استقبال خوبی داشته باشند، بنابراین باید امکانات برای رفاه زائران فراهم شود.

آقای حیدری در دیدار با رئیس ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به اینکه عشق وفری برای زیارت امام حسین (ع) در بین شهدا و رزمندگان وجود داشت، گفت: امروز به برکت خون شهیدان، عتبات از یوغ وهابیت و بعثی‌ها نجات پیدا کرد و عاشقان ائمه می‌توانند به زیارت عتبات عالیات بروند.

پیش‌بینی می‌شود مردم پس از دو سال کرونایی از پیاده‌روی اربعین استقبال خوبی داشته باشند، بنابراین باید امکانات برای رفاه زائران فراهم شود، در کشور تعاملات خوبی برای این گردهمایی میلیونی در کشور عراق صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به اینکه امکانات خوبی در موکب‌های اربعین حسینی برای ارائه خدمات به زائران حسینی پیش‌بینی شده است، گفت:، اما به‌نظر می‌رسد جای برنامه‌های فرهنگی در این ایام خالی است، دشمنان جمهوری اسلامی از معرفی شهدا و ترویج مکتب شهید سلیمانی واهمه دارند و برخلاف شعار آزادی برای این مسئله محدودیت ایجاد می‌کنند، باید موکب‌های فرهنگی نیز دایر شود.

کنگره بزرگ اربعین حسینی نیازمند پیوست فرهنگی است، ستاد اربعین حسینی برای برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای ارائه خدمات به زائران در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.

حیدری از احداث زائرسرای قمربنی‌هاشم (ع) درمرز شلمچه برای ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) خبر داد و گفت: احکام هیئت امنا در حال ابلاغ است، اربعین می‌تواند فرصتی برای پیوند بین مردم کشور‌های ایران و عراق برای توسعه گردشگری باشد، ستاد عتبات عالیات می‌تواند این امر را تسهیل کرد.

چادر مشکی تولیدی در استان بسیار باکیفیت است و قیمت پایینی نسبت به محصول مشابه دارد، می‌توان از این ظرفیت برای صادرات به کشور‌های عربی و هدیه توسط ستاد عتبات عالیات استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار