رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: ۴ میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.

آقای خزاعی در بازدید میدانی از پروژه‌ها و سالن‌های سینمایی چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت حمایت مسئولان استانی ۴ میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه تا ۸ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

 لزوم نوسازی سالن غدیر، فعال شدن دوباره سینما بروجن، اولویت راه‌اندازی سالن نمایش در اردل و لردگان و تقویت فرهنگسرا‌های موجود تا زمان ایجاد سالن، همکاری شهرداری در واگذاری زمین برای ساخت ساختمان انجمن سینمای جوانان استان و تجهیز این دفتر از جمله موارد مهم در حوزه ارتقای زیرساخت‌های سینمایی در استان است.

 در زمینه تولید محتوا نیز سازمان سینمایی آمادگی حمایت از تولید ۲ فیلم بلند با موضوعات برگرفته از فرهنگ بومی و دفاع مقدس را دارد.


بیشتر بخوانید


محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی در سفر به چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت طرح‌های فرهنگی و سینمایی این استان را از نزدیک بررسی کرد.

این سفر در راستای برنامه‌های کلان وزارتخانه و با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی، عمومی‌سازی دسترسی فرهنگی و رفع مشکلات و موانع حوزه سینما انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار