رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج از اتمام عملیات اجرایی زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی و بهره‌برداری از آن طی آینده‌ای نزدیک برای استفاده عموم شهروندان خبر داد.

آقای علیرضا عاقلی گفت: این فضای ورزشی با مساحت پنج هزار مترمربع به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

او گفت: زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی بر اساس استاندارد‌های زمین‌های ورزشی احداث‌شده و در آن هفت هزار مترمکعب عملیات خاکی، یک هزار مترمکعب دیوار سنگی و بیش از ۹۰۰ مترمربع حصار و فنس کشی عملیاتی شده همچنین عملیات روکش آسفالت زمین با صرف حدود یک هزار و ۹۰۰ تن آسفالت در این محدوده اجرایی شده است.

آقای عاقلی می گوید: با بهره‌برداری از این زمین ورزشی و تجهیز هر چه بیشتر پارک‌ها در مناطق کم برخوردار، نیاز عموم شهروندان به مراکز تفریحی و ورزشی برای گذران اوقات فراغت تأمین خواهد شد.

او گفت: زمین چندمنظوره ورزشی پارک دانایی شامل زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال و بدمینتون و چهار هزار مترمربع پارکینگ است که با تناژ مصرفی ۸۵۰ تن آسفالت اجرایی شده است.

به گفته  رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج در این طرح دو هزار و ۵۰۰ مترمربع رنگ‌آمیزی زمین‌های ورزشی و خط‌کشی پارکینگ با استفاده از رنگ سرد ترافیکی (ترمو پلاست) به همت عوامل ترافیکی سازمان عملیاتی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.