در مراسمی در اراک از هنرمندان برگزیده در پویش همت با رویکرد ساماندهی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی قدردانی شد.

در مراسم اختتامیه پویش فرهنگی‌هنری همت با حضور استاندار مرکزی و معاونت سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری در اراک از هنرمندان برگزیده در پویش فرهنگی‌هنری همت قدردانی شد.

سینا دلشادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

تعداد زیادی از هنرمندان فعال در پویش فرهنگی همت با رویکرد ساماندهی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی حاضر شده‌اند و از برگزیدگان این مسابقه تجلیل و تقدیر شد که نگاه متعهدانه به هنر و هنرمند در آئین اختتامیه مورد توجه قرار گرفت.

مجموعه برنامه‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی که بالغ‌بر ۵۸ برنامه است که در جهت طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در سراسر استان مرکزی برگزار شد.

هنرمندان استان مرکزی ۵۸ برنامه و اقدام شاخص فرهنگی‌هنری و رسانه‌ای داشته‌اند که موضوعات آن پرداختن به مقوله آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و ارائه راهکار‌های پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی بود.

امیدواریم این حرکت که در استان مرکزی آغاز شده و حرکت فراگیر و چشمگیری است را بتوانیم تداوم دهیم و همواره هنرمندان ما در پیوند با اجتماع برای پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نقش خود را به‌درستی در خدمت مردم ایفا کنند.

هنر و هنرمندان می‌توانند نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه داشته باشند و با شناسایی نظام واره‌ی مسائل و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی به بهبود وضعیت زندگی مردم کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.