اهالی کوی انجیراب گرگان از معطل ماندن نوسازی مدرسه تخریبی این محله گلایه داشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان با حضور در کوی انجیراب برای آسیب شناسی و بررسی مشکلات این منطقه گفت: مهم‌ترین مشکلی که دیشب از سوی اهالی مطرح شد، معطل ماندن نوسازی مدرسه تخریبی این محله است.

حیدر آسیابی گفت: همین امر سبب شده کودکان زیادی در این منطقه از تحصیل باز بمانند.

آسیابی گفت: هر چند قرار است تا یک ماه آینده کلنگ ساخت مدرسه به زمین زده شود، اما دادگستری استان، راه اندازی مدرسه به صورت استیجاری تا زمان تکمیل ساختمان مدرسه را در این محله برای جلوگیری ترک تحصیل کودکان، پیگیری می‌کند و آموزش و پرورش و فرمانداری باید در این باره تدبیر و چاره اندیشی کنند.

او گفت:ساماندهی سوئیت‌های اجاره‌ای، چاره اندیشی برای ترافیک ناشی از مرکز تعویض پلاک خودروها، کمبود سهمیه آرد نانوایی، نبود مکان ورزش، ساماندهی رودخانه و تدبیر برای استفاده از ظرفیت گردشگری تپه باستانی منطقه از دیگر مطالبات اهالی این منطقه بود که در دادستانی مرکز استان  پیگیری و از دستگاه‌های متولی مطالبه می‌شود.

آسیابی گفت: چند ماه دیگر دوباره جلسه‌ای با اهالی در همین مسجد خواهیم داشت و گزارش اجرای مصوبات این بازدید را از دستگاه‌های اجرایی متولی، پیگیری و مطالبه می‌کنیم.

حیدر آسیابی می گوید: به روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان هم ماموریت داده ایم با حضور در محله‌های کم برخوردار برای رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمند کردن ساکنان این محلات گام بردارند.

در قالب طرح محوری، دستگاه قضایی استان با حضور در محله‌های کم برخوردار، حقوق عامه را از دستگاه‌های خدمات رسان مطالبه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.