در چهار صدو پنجاه و یکمین جلسه کار گروه سرمایه گذاری و تسهیل مصوبات ۱۴ واحد تولیدی به تصویب رسید.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در این جلسه خواستار رفع مشکلات شرکت‌های صنعتی از جمله شرکت شیمیایی مشکین فام فارس، ذوب آن پاسارگاد شد.

او گفت: وضعیت اجرای مصوبات جلسه در کارگروه حمایت از سرمایه گذاری استان بررسی و با ارئه پاسخ نمایندگان برخی دستگاه‌های متولی، دستورات لازم برای زفع مشکلات مطرح شده صادر شد.

ایمانیه گفت: سرمایه گذاران باید بتوانند بدون دغدغه در استان سرمایه‌گذاری کنند و سازمان‌ها موظف هستند از سرمایه‌گذاران با ایجاد شرایط قانونی حمایت کرده و فرآیند‌های صدور مجوز برای سرمایه گذاران را تسهیل کنند.

روتق اقتصاد کشور با ایجاد اشتغال و تولید کالا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس نیز در این جلسه گفت: با اشتغالزایی و تولید کالا و محصولات با کیفیت می‌توان  اقتصاد کشور را رونق داد.

حمید رضا ایزدی گفت: مشکلات هفت واحد صنعتی با درخواست صدور سند برای مکان اجرای طرح، مشارکت در انتقال آب و مهلت پرداخت بدهی بانکی در کارگروه تسهیل و سرمایه گذاری بررسی و در قالب مصوبه ارائه شد.

او گفت: مشکلات ۱۴ واحد تولیدی از جمله مجتمع شیمیایی آبنوس تولید کننده فرمالین، شرکت سنگ ماهفر، ذوب آهن پاسارگاد، سیمان استهبان و لامرد، شرکت صنایع بال تولید تجهیزات فرودگاهی و شرکت شیمیایی مشکین فام فارس مطرح و به تصویب رسید.

ایزدی گفت: حمایت از تولیدکننده و مشارکت دستگاه‌های اجرایی از اهداف کارگروه تسهیل و سرمایه گذاری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار