همزمان با روز شهرداری و دهیاری سامانه گزارشات مردمی شهرداری با نام "چشم شهروند" راه اندازی شد.

به مناسبت روز شهرداری و دهیاری و در دیدار با خانواده شهدای شهرداری دلیجان سامانه گزارشات مردمی به شهرداری با عنوان سامانه اپلیکیشن "چشم شهروند" در شهرستان دلیجان افتتاح و راه اندازی شد.

پور رستم شهردار دلیجان در این زمینه توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

این سامانه با رویکرد کاملاً الکترونیک و با هدف تسهیل در ارائه و افزایش کیفیت خدمات شهری به شهروندان و در راستای ارائه خدمات الکترونیک، طراحی و راه‌اندازی شده است.

شهروندان می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار در صورت مشکلات شهری، پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف از قبیل خدمات شهری، عمران، ساخت‌وساز، سد معبر، آسیب‌های اجتماعی، بهسازی و نوسازی آسفالت، مباحث ترافیکی، خدمات تاکسیرانی، آتش‌نشانی، آب‌گرفتگی و لایروبی ارائه و گزارش مشکل یا پیشنهاد‌های خود را همراه با عکس و محل بروز مشکل به مرکز ۱۳۷ ارسال کنند.

نرم‌افزار "چشم شهروند"، قابلیت مشاهده و پیگیری لیست درخواست‌های ثبت شده را دارد و شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود در این سامانه رصد و پیگیری کنند.

شهروندان برای طرح مسائل و مشکلات شهری نیاز به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق این سامانه درخواست‌های خود را با مدیران شهری شهرداری دلیجان در میان بگذارند و درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

همچنین شهردار وجمعی از مدیران شهری با حضور درمنزل شهیدان ابراهیم وعلیرضا محمدی ضمن دیدار باخانواده این شهید دفاع مقدس یاد وخاطر ایشان را گرامی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار