فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن شبکه توزیع روغن‌های تقلبی خودرو در استان خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع روغن‌های تقلبی خودرو با برند‌های داخلی و خارجی، در برخی از شهرستان‌های استان، مووضع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی مازندران قرار گرفت.

او می‌گوید: در اجرای این ماموریت، ماموران اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره روغن موتور‌های تقلبی در مرکزی تحت عنوان تجاری توزیع کننده عمده و خرده استان شدند.

به گفته سردار میرزایی با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی کالای تقلبی و درگاه‌های ورود و خروج کالا توسط متهمان در شهرستان‌های قائمشهر و بابل، شناسایی شد. نظر بازدید شد.

او می‌گوید: در ادامه این عملیات ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت و استاندارد استان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط این باند مجموعا ۴ هزار و ۲۰۰ قوطی روغن موتور تقلبی با ظرفیت‌های ۴، ۲ و یک لیتری بدون آرم و کد ده رقمی استاندارد کشف کردند.

سردار میرزایی ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل مورد نظر پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار