هاشم کندی: برخی حواشی باعث تاخیر در تاییدیه اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری شده است

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: یکسری از حواشی باعث شد که فدراسیون جهانی دوچرخه سواری به اقدامات مثبت ما توجه نکند.

رسول هاشم‌کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری درباره وضعیت اساسنامه فدراسیون گفت: مراحل اصلاح اساسنامه در حال بررسی است و امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه برسد. خوشبختانه پس از نشستی که صالحی‌امیری با مسئولان اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشت، نامه‌ای به فدراسیون ارسال شد که در آن تاکید شده روند بررسی اساسنامه مجددا از سر گرفته می‌شود. با توجه به جلسه مثبتی که رئیس  کمیته ملی المپیک با مسئولان UCI داشت فکر می‌کنم خیلی زود پاسخ نهایی در خصوص اساسنامه داده شود و  بیشتر از یک ماه طول نمی کشد. 

اساسنامه انتخابات فدراسیون دو چرخه سواری باید مورد تایید فدراسیون جهانی قرار بگیرد تا انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار شود. 

هاشم کندی گفت: دیدار مسئولان ورزش کشور با رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اتفاق خوبی بود که رقم خورد. امیدوارم این اتفاق کمک کند تا فدراسیون پس از مدت‌ها به ساحل آرامش برسد. متاسفانه یکسری کارها و حواشی در سالیان اخیر باعث شده بود تمام کارهای خوبی که اخیرا انجام شده است،اهمیتی برای فدراسیون جهانی نداشته باشد. هر چه می‌گفتیم که این اتفاقات مربوط به فدراسیون قبلی است و اکنون شرایط عوض شده، آن ها قبول نمی‌کردند و تمام وقفه‌ها هم به همین دلیل بود که باید راستی‌آزمایی شویم.

برخی از مفاد اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری مورد ایراد فدراسیون جهانی قرار گرفته و  این نهاد اجرایی خواستار شفاف سازی در این باره شده است. 

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت:  شاید ۹۵ درصد موضوع اساسنامه حل شده و تنها بخش جزیی مانده که باید آن هم حل شود. هر زمان که اساسنامه تایید شود خیلی زود مجمع فوق‌العاده تشکیل و کارهای مربوط به مجمع انتخاباتی را انجام می دهیم.

هاشم کندی از مهرماه سال گذشته توسط سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شده است، اما یه دلیل تایید نشدن اساسنامه فدراسیون توسط فدراسیون جهانی تاکنون انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار نشده است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار