مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به استان خبر داد.

محمدعلی یزدان شناس گفت: با توجه به برون‌رفت از شرایط بحرانی کرونا و شروع فصل تابستان و اوقات فراغت، به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط برای کودکان و نوجوانان، تماشاخانه‌ سیار کانون، این بار میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف مازندران می‌شود.

او از عضویت کانون مازندران در کمیته فرهنگی طرح کـاهش آسـیب‌هـای اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی در سو احـل و تفرجگـاه‌هـای مازنـدران که از سوی استانداری مازندران و سپاه کربلای استان برگزار می‌شود خبر داد و گفت: در همین راستا، برنامه تماشاخانه سیار از ۱۵ تیر تا ۲ مرداد در سواحل و تفرجگاه‌های استان برگزار می‌شود.

به گفته یزدان پناه بنا به دریافت سـهمیه ویژه تماشاخانه‌ی سـیار از معاونت تولید دفتر مرکزی کانون، برنامه این تماشاخانه، جهت حضور در شهرستان‌های استان و اجرای نمایش در ۱۷ شهر شیرگاه، قائمشهر، بهشهر، ساری، جویبار، بابل، نور، رامسر، کتالم، تنکابن، نشتارود، چالوس، هچیرود، نوشهر، محمودآباد، آمل و فریدونکنار پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

او درباره برنامه‌های این تماشاخانه، گفت: اجرای نمایش جذاب توسط گروه‌های نمایش کشوری، پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن‌های کانون، قصه‌گویی، ساخت کاردستی و دیگر برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی است که در شهرستان‌های ساری- بابل و نور، دو سانس، برنامه اجرا خواهد شد.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال، مجهز به سیسـتم صوت و تصویر، تلویزیون (ال‌ای دی) نمایش شهری، سن اجرا، اتاق فرمان دیگر امکانات نمایشی و اجرایی‌ست که به همراه گروه نمایش جهت اجرا در سواحل و تفرجگاه‌های استان از تاریـخ۱۵ تیر تا ۲ مرداد ۱۴۰۱ در اختیـار کانون مازندران قرار گرفتـه است.

تماشاخانه‌های سیار کانون با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی در سراسر کشور، به‌ویژه مناطق کم برخوردار به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها می‌پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار