سخنگوی وزارت صمت گفت: با افزایش تولید، قرعه کشی تا پایان سال حذف می‌شود.

آقای امید قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: برنامه‌ای که امسال وزارت صمت از خودروسازان مطالبه کرده، تولید بیش از ۱.۵ میلیون خودرو است که در بهار امسال ۹۸ درصد آن برنامه محقق شده؛ تا ۷ تیر امسال، ۳۰۰ درصد رشد در تولید خودرو کامل نسبت به مدت مشابه رخ داده و با ادامه این برنامه، به‌تدریج شاهد حذف قرعه‌کشی خودرو تا پایان سال خواهیم بود.

پیش تر آقای جعفر توحیدی، مجری طرح‌های فروش اینترنتی خودرو گفته بود: قرعه کشی برای برخی از خودرو‌ها دائمی است و تنها تعدادی خودرو‌ از این فرآیند خارج می‌شوند.

آقای توکلی معاون وزیر صمت نیز گفته، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به ما اجازه خواهد داد تا عرضه متنوع تری را داشته باشیم. با توجه به روند شکل گرفته، انتظار داریم خودرو‌هایی که تولید آن ها افزایشی است، از روند قرعه کشی خارج شوند.

۹۸ درصد برنامه تولید خودرو انجام شده است
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۳:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
درود، فعلا تا این تاریخ آنچه مشاهدات نشون میده ، تغییری در روند برنامه های قبلی برای سرکار گذاشتن مردم ایجاد نشده، و هنوز مردم را به مسخره گرفته اند و کماکان قرعه کشی که قرار بود تا اوایل امسال حذف شود به پایان سال کشیده شده و تازه فرمایش جدیدی دیده میشه که قرعه کشی برای بخشی از خودروها که آقای توحیدی که ظاهرا سمتشون مجری طرحهای فروش اینترنتی خودروست این اظهار نظر رو داشتن، و این یعنی بازی با شعور ملت، واقعا دیگه توی این قضیه ی خودرو نتوانسته اید دلال بازی را حذف کنید؛ این طرح به اصطلاح قرعه کشی برای مردم شده قوز بالای قوز، یعنی بجای حل مسئله، به سراغ پاک کردن اون رفتیه اید، تو رو خدا دست بردارید از سرکار گذاشتن ملت، بیایید روراست باشید، خودروها که بی کیفیت اند، قیمتها که بالاست، دلال بازی هنوز موج میزند، واقعا شرم آوره این همه وقاحت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۴ تير ۱۴۰۱
مگر سخنگو نباید سخن بگه؟ پس چرا توییت؟! خب یه جلسه خبری برگزار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۱
خودروهای ساخت کارگاه‌های کوچک را بعد از معاینه فنیِ دقیق، پلاک کنید تا انحصار صنعت خودرو شکسته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
قبلا هر هفته قرعه کشی بود افزایش قیمت ها مشخص بود تعدادی از ماشین ها شرایط قرعه کشی و داشتن پلاک فعال نداشت یادش بخیر
آخرین اخبار