فرمانده سپاه نینوا گلستان از بهره برداری ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تا پایان تیر خبر داد.

سردار علی ملک شاهکویی در جلسه ویدئو کنفرانس با حضور سردار سلیمانی فرمانده بسیج سازندگی کشور گفت: تا پایان تیرماه امسال ۱۵۰ واحد مسکن محرومین ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با حضور مسئولان ارشد کشوری به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: طبق تفاهم نامه پنج جانبه کشوری قرار است تعداد ۴۰ هزار واحد مسکن محرومین برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سطح کشور احداث شود که سهم استان گلستان در مرحله اول ۳۰۰ واحد و در مرحله دوم و سوم هم ۶۰۰ واحد است.

او گفت: با توجه به تعامل ارزشمند بین دستگاهی، سرعت عمل بالا و پیشرفت فیزیکی بسیار خوب این طرح در استان، از فرمانده بسیج سازندگی کشوردرخواست شد تا تعداد ۳۰۰ واحد دیگر به صورت متمم به تعداد واحد‌های قبلی اضافه شود.

سردار ملک شاهکوهی گفت: مقرر شد در مجموع هزارو ۲۰۰ واحد ویژه مسکن محرومان در استان گلستان ساخته شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان هم در این جلسه گفت: گلستان جزو استان‌های پیشرو در حوزه احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن کشور است.

سید محمد حسینی گفت: در این طرح به هر واحد مسکونی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

او گفت: همچنین صدور پروانه، طراحی نقشه و نظارت بر اجرای احداث واحد‌های مسکونی با همکاری بنیاد مسکن بصورت رایگان انجام می‌شود، علاوه بر این مبلغ ۷۰ میلیون کمک بلاعوض و ۱۰ تن سیمان رایگان به هر واحد مسکونی اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.