سرپرست شرکت گاز استان فارس از عزم جدی برای محرومیت زدایی به واسطه گازرسانی به منازل و صنایع در پهنه استان خبر داد.

با حضور استاندار فارس، جمعی از نمایندگان مردم شریف فارس در مجلس شورای اسلامی، سرپرست شرکت گاز استان فارس و شماری از مقامات مسئول آیین بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به صحرای باغ شهرستان لارستان برگزار شد.

 استاندار فارس در این مراسم گفت: رسالت اصلی دولت خدمتگذاری است و مطالبات مردم پیگیری خواهد شد.

دکتر ایمانیه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به عماد شهر و ۲۲ روستای بخش صحرای باغ شهرستان لار پس از استماع مطالبات مردم منطقه، گفت: عمادشهر و لارستان سرزمین مستعدی با مردمان تلاشگر و با انگیزه است.

او ضمن تقدیر از زحمات شرکت گاز استان، با بیان اینکه امیدواریم تا سال آینده در این شهرستان به تمامی شهر‌ها و روستا‌ها خدمات زیربنای گازرسانی ارائه شود، گفت: باید در مصرف منابع خداوند از جمله گاز، صرفه جویی و افزایش بهره وری انجام شود؛ چرا که نوع مصرف در کشور ما در سراسر دنیا بی مثال است.

ایمانیه گفت: نگاه دولت سیزدهم عدالت محور است و امیدواریم در این منطقه بتوانیم خدمت درخور مردم شریف منطقه را ارائه کنیم.

در ادامه این مراسم سرپرست شرکت گاز استان فارس از عزم جدی برای محرومیت زدایی به واسطه گازرسانی به منازل و صنایع در پهنه استان خبر داد.

علی اکبر میدانشاهی در آیین بهره برداری از طرح‌های گازرسانی به بخش صحرای باغ شهرستان لارستان و بخش مرکزی شهرستان گراش گفت: این پروژه شامل ۳۴۰ کیلومتر شبکه و ساخت ۹ ایستگاه تقلیل فشار است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او با تقدیر از تلاش شبانه روزی کارگران و کارشناسانی که برای اجرای این پروژه تلاش شبانه روزی داشتند، اظهار داشت: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به دنبال خدمتگذاری بیشتر به مردم شریف استان هستیم و علرغم همه چالش‌هایی که پیش رو قرار دارد، به تلاش بی وقفه ادامه خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار