تجهیز اپل واچ سری ۸ به قابلیت تشخیص تب بدن

نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ دارای یک حسگر تشخیص دمای بدن است.

مارک گورمن تحلیلگر حوزه فناوری بلومبرگ گفت که ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸، درجه حرارت دقیق بدن را مشخص نمی‌کند، اما به کاربر اعلانی می‌فرستد تا در صورت نیاز، به پزشک مراجعه کند یا از یک حرارت سنج دقیق استفاده کند.

البته این اولین باری نیست که گورمن احتمال وجود حسگر دما در اپل واچ سری ۸ را مطرح می‌کند. او نخستین بار در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ احتمال ارائه این قابلیت را پیش بینی کرد، اما در ماه ژانویه از این پیش بینی خود عقب نشینی کرد و به طرفداران اپل واچ اعلام کرد که قابلیت سنجش قند خون فعلا در دسترس نخواهد بود و طرفداران باید چند سال منتظر آن بمانند.

با این حال، گورمن باز هم حرف خود را عوض و اعلام کرد ساعت اپل واچ سری ۸، شامل یک حسگر دمای بدن است و این قابلیت در دستورالعمل آزمایش داخلی اپل، تایید شده است. گورمن می‌گوید بر این باور است که این قابلیت در سری ۸ حتمی است و تغییرات جزئی دیگری نیز احتمالا در کار خواهد بود.

 اپل واچ سری ۸

بر اساس گزارش سایت انگجت، گورمن گزارش هفته پیش خود را تکرار و اعلام کرد نسل جدید اپل واچ، پردازنده مشابه مدل سری ۷ خواهد داشت و در مدل‌های گرانتر اپل واچ سری ۸، از نمایشگر جدیدتری استفاده شده است.


بیشتر بخوانید


برچسب ها: اپل واچ ، ویژگی جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار