معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت:تاکنون یک هزار بسته موادغذایی ۷۲ ساعته به مناطق زازله زده استان هرمزگان ارسال شده است.

داریوش کریمی درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به زلزله‌زدگان استان هرمزگان، گفت: تاکنون یک هزار بسته موادغذایی ۷۲ ساعته به همراه دو هزار کنسرو آماده برنج، بارگیری و به استان هرمزگان ارسال شده است.

اومی گوید: امداد هوایی و تیم‌های جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان برای اعزام به مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده است همچنین نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر منطقه جنوب از جمله شهرستان‌های شهرضا، سمیرم، دهاقان و مبارکه ۲۴ ساعت در حالت آماده‌باش بودند، اما به علت صادر نشدن درخواست از سوی سازمان امداد، نیرو‌ها در وضعیت سفید قرار گرفتند.

کریمی چادر به میزان کافی در استان آسیب‌دیده موجود بوده و نیازی به ارسال از سایر استان‌ها نبوده است، گفت: در تماس با معاون امدادونجات هلال‌احمر استان هرمزگان از اتمام توزیع اقلام در مناطق زلزله‌زده، خبر داد.

به گفته معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان شرایط در مناطق زلزله‌زده با توجه به گرمای هوا، بسیار سخت است و اسکان در چادر که اسکان اضطراری محسوب می‌شود، با وجود شرایط موجود، اسکان خوبی نیست و امید است به یاری خدا هرچه سریع‌تر دستگاه‌های مربوطه نسبت به رفع مشکلات اسکان زلزله‌زدگان این استان، اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.