مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: دیگر انگیزه‌ای ندارم و ۴ ماه است پایم به توپ نخورده است.

سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل دوم برای خدمت سربازی از این تیم جدا شد گفت: به گوش من رسید که ملوان مرا نمی‌خواهد و خودم هم نمی‌خواستم برای ملوان بازی کنم. انگیزه‌ای ندارم و تمرین نمی‌کنیم. تمام انگیزه من تیم ملی بود و نمی‌دانم چرا مرا دعوت نکردند. به صورت آماتور زندگی می‌کنم و ۴ ماه است پایم به توپ نخورده است. الان می‌فهمم چرا جوانان ما به خلاف کشیده می‌شوند.

او افزود: در سه سال حضورم در استقلال مجموعا ۱۰ میلیارد نگرفتم و واقعا مجانی بازی کردم. می‌دانستم ۶ ماه دیگر سرباز می‌شوم و از مجیدی خواهش کردم که اجازه بدهد بروم العربی، اما اجازه نداد و با من مخالفت کرد و بار‌ها به خانه او مراجعه کردم و خواهش کردم که به من اجازه جدایی بدهد.

یزدانی گفت: برای استقلال فداکاری کردم و دلی با این تیم تمدید کردم. حتی قولی که مجیدی برای مبلغ قرارداد به من داد هم عملی نشد. همه وویس‌های مجیدی را دارم. او یک هفته مرا پیچاند. فرهاد مجیدی خیلی به من بد کرد و شاید خود او عذاب وجدان داشته باشد.

مدافع فصل گذشته استقلال گفت: آجرلو خودش را بالاتر از نظام وظیفه می‌دید و این وسط لج و لجبازی شد. مقصر اصلی اتفاقات سربازی من، مدیران استقلال هستند. اگر اعزام من را ۲-۳ ماه عقب می‌انداختند، اتفاقی می‌افتاد؟ اگر می‌خواستم سربازی نروم، در یکی از سفر‌های خارجی با استقلال دیگر به ایران برنمی‌گشتم!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۴ تير ۱۴۰۱
اول اینکه من خودم استقلالیم ، اما داستانی که ساختی خیلی عجیب بود.
طبق چیزی که من یادمه اون موقع اوضاع استقلال خوب نبود و خب هم تیم و هم بازیکنان افت شدیدی کرده بودند ، تنها یه نفر پیشنهاد عربی داشت که اونم رفت ، کس دیگه ای نبود.
بعدا اگر واقعا می خواستی بری می تونستی با باشگاه العربی مذاکره کنید و اگر به توافق رسیدید خود باشگاه العربی با استقلال وارد مذاکره می شد و در اعضای یک بازیکن یا بازیکن می داد یا پول می داد ، مطمینم اگر بحث می کشید به اینجا که باشگاه العربی در اعضای بازیکن استقلال پول بده ، همه چیز درست می شد. باشگاه استقلال هم قبول می کرد ، حالا می گیم چرا؟! چون اون موقع استقلال مشکل مالی داشت و شدیداً به پول احتیاج داشت.
دوم اینکه اگر می گی که مقصر اقای مجیدی بوده ، خب چرا با مدیر عامل حرف نزدی ؟! حالا اینم به کنار می گی ویس هارو داری دیگه خب منتشرشون می کردی یا توی همین برنامه ویس هارو حداقل نشون می دادی.
داستانت قشنگ بود ولی دروغه ، اون موقع پیشنهادی نداشتی ، من خودم تمام رسانه های عربی بخش فوتبالی رو دنبال می کنم ، از امارات و قطر هم خیلی می خونم ، اونا فقط کافیه یکی از تیم ها زنگ بزنه به یک بازیکنی تمام جزئیات اون تماس و بازیکن رو توی اخبار فوتبالی می گن که خب تا اونجایی که من یادمه و می دونم و رفتم چک کردم ، اون موقع هیچ پیشنهاد عربی و خارجی نداشتی. فقط استقلال بود که اونم باشگاه نمی خواست برای فصل دوم تمدید قرارداد کنه ولی خب سرمربی شمارو خواست و باشگاه هم قبول کرد.
یعدا با این چیزی که شما تعریف کردی کلا با فوتبال ایران مشکل دارید ، وقتی با سرمربی ها و بازیکنان این همه بحث کردید پس باید ببینید اشکال کار خودتون کجاست.
در ضمن داستان ساختن و نوشتن راحت هستش ، بخصوص برای هواداران استقلال که با هر موضوعی احساسی رفتار می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۳ تير ۱۴۰۱
تا کی باید این سربازی اجباری زندگی جوان‌های ما رو به تباهی بکشونه؟ چرا مسئولین هیچ فکری نمی‌کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۰۹:۰۷ ۱۳ تير ۱۴۰۱
مجیدی اصلا وجدان دارد ، که بخاطر تو عذاب وجدان بکشد ، وجدان این بشر فقط و فقط پول ، پول ، پول ، پ، پ ،پ است ،
Iran (Islamic Republic of)
محسن شیری
۰۳:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۱
من استقلالیم ولی خدایش خیلس سوتی بودی..توقع تیم ملی هم داری من اگه جا مجیدی بودم یک دقیقه ام نمیزاشتمت تو زمین برو خدا رو شکر کن بازیت میداد...حالا بدم شد..اگه نزاشته بری العربی پیش خودش گفته میره اونجا آبرو چهارتا بازی کن ایرانیو هم میبره..تازه ده ملیاردم گرفتی ..مملکت لی صاحب یعنی این آقا من نمیدونم این فوتبال چی داره ..وقتی به تد ۱۰ملیارد میدن بقیش معلومه دیگه..ما این فوتبال و نخوایم باید چه کار کنیم ..یارو میخواد یکسال فوتبال بازی کنه سی چهل ملیارد میگیره..ندین بگین ۲۰۰ملیون نمیخواد بره جای دیگه ..همه تیم ها همین کارو کنند..آخه این چه وضعشه..........
آخرین اخبار