جانشین فراجا گفت: با توجه به پایین بودن هزینه جرم در کشور این امر نیازمند بازنگری در قوانین و مقررات مرتبط بوده تا زمینه کاهش نرخ ارتکاب جرائم فراهم شود.

سردار قاسم رضایی امروز در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستاد کل در انتظامی کردستان گفت: با تلاش و مجاهدت‌های کارکنان انتظامی در کردستان شاهد امنیت پایدار در استان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بحمد الله جرائم در استان کردستان پایین است و وضعیت استان از لحاظ شاخص جرایم در حد مطلوب است و هیچ گونه سرقت مسلحانه در استان نداشته ایم.

او با بیان اینکه فرهنگ غنی مردم کردستان بر کسی پوشیده نیست، گفت: همراهی مردم و دیگر نهاد‌ها با کارکنان انتظامی موجب امنیت پایدار در استان شده است.

سردار رضایی گفت: هزینه جرم در سطح کشور پایین است که این امر نیازمند بازنگری در قوانین و مقررات مرتبط بوده تا زمینه کاهش نرخ ارتکاب جرایم فراهم شود.

او می گوید: موضوع قابل توجه در استان تصادفات است، این موضوع نیز عامل کوهستانی و نامناسب بودن کیفیت سطح جاده‌های استان است.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت:در زمینه کنترل پایانه‌های مرزی نیازمند امکانات هستیم که این نیازمند همت و همراهی سایر دستگاه‌ها می‌باشد.

رضایی می گوید: با مدیریت انتظامی استان شاهد هیچ گونه رخداد امنیتی در استان نبوده ایم که این مهم قابل تقدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.