طرح فروش هوشمند نان از امروز در شهرستان های خراسان رضوی به صورت آزمایشی آغاز شد.

فرماندار شهرستان کلات نادر در حاشیه افتتاح این طرح گفت: طرح هوشمندسازی فروش نان با هدف جلوگیری از قاچاق آرد و ارتقاء کیفیت نان در شهرستان کلات نادر آغاز شد.

صلاحی گفت: در این نوع شیوه فروش نانوایی‌های سطح شهر از امروز به کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند و مردم می‌توانند نان را به قیمت یارانه‌ای با کارت بانکی خود خریداری کنند.

او گفت: قیمت نان تغییر نکرده است و برای خرید نان نیز هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. در واقع هدف از اجرای این طرح جلوگیری از قاچاق آرد و ارتقاء کیفیت نان است و امیدواریم این اتفاق باهمکاری خوب نانوایان ما و صبوری مردم به خوبی اجرا شود.

آغاز طرح فروش هوشمند نان در تربت حیدریه

حسین محمدی گفت: در این مرحله ۱۴۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های سطح شهرستان نصب شد که کمک می‌کند بتوانیم مدیریت بهتری در حوزه نانوایی‌ها داشته باشیم.

او گفت: این شهرستان ۲۱۰ نانوایی دارد که ۲۷ دستگاه تحویلی بدلیل نقص فنی هنوز نصب نشده است، و پس از رفع مشکل نصب خواهد شد.

محمدی گفت: مردم هیچ نگرانی از اجرای این طرح نداشته باشند، همشهریان در صورت نداشتن کارت بانکی، می‌توانند خرید نان را از طریق کارت معینی که در اختیار صاحب نانوایی است، انجام دهند.

مدیر جهاد کشاورزی تربت حیدریه گفت: با اجرای کامل این طرح امیدواریم شاهد افزایش کیفیت نان در سطح این شهرستان باشیم و بسیاری از مسائل و مشکلاتی که ممکن است در حوزه آرد و نان به وجود آید، مدیریت و رضایت بیشتری برای شهروندان حاصل شود.

محمدی گفت: تمامی زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است و مردم می‌توانند همچون گذشته بدون دغدغه و نگرانی، نسبت به خرید نان با قیمت مصوب قبلی و به هر میزان اقدام کنند.

او گفت: ارائه خدمات بهتر به مردم و جلوگیری از فروش آرد به صورت خام یکی از اهداف مهم این طرح است و از این پس نانوایی‌ها براساس میزان پخت و رضایت مشتریان سهمیه آرد دریافت می‌کنند.

محمدی گفت: نحوه کار با دستگاه‌های هوشمند، مشابه دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌هاست و هر فرد می‌تواند تعداد نان و مبلغ آن را انتخاب و پرداخت کند و پس از عملیاتی شدن طرح، در پایان روز بانک سپه به عنوان بانک معین دولت، نسبت به پرداخت سهم یارانه دولتی اقدام خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۲ تير ۱۴۰۱
میلیون ها نفر که کارت بانکی ندارند بجای نان خاک اره بخورند تا در عوض مصرف ارد و واردات گندم کاهش پیدا کند تا دلار برای واردات کالاهای گران لاکچری و خودرو خارجی کم نیاد