فرماندار ویژه خرمشهر از آغاز پروژه ها برای بهبود کیفیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

نادرعمیدزاده فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر خرمشهر در بازدید از عملیات در حال انجام برای تقویت زیر ساخت های خدمات رسانی در پایانه مرزی شلمچه گفت : با مصوبات کمیته زیرساخت ستاد اربعین طرح های زیادی در این مرز در حال اجراست و می طلبد همه دستگاه ها نهایت تلاش خود را برای هرچه باشکوه برگزار شدن حماسه اربعین به کار گیرند.

او از استان های معین نیز خواست مطابق تکالیف ابلاغ شده، اقدامات وهمکاری های لازم را در خصوص تقویت و توسعه زیرساخت ها انجام دهند.

او از پروژه آبرسانی به مواکب مسیر شلمچه و پروژه اجرای طرح یکپارچه فاضلاب مواکب  جهت رفع مشکلات گرفتگی فاضلاب مواکب خدمات رسان که با همکاری معاونت امور عمرانی استانداری در حال اجراست بازدید کرد.

شهرستان ماهشهر در حال احداث ۳۵ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ چشمه حمام، شهرستان امیدیه در تدارک ایجاد تسهیلات رفاهی برای زائرین ، آماده سازی سرویس های بهداشتی ، حمام و محوطه سازی هستند و استان فارس نیز عملیات احداث ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ چشمه حمام در محوطه پارکینگ بزرگ اربعین را برعهده گرفته است.

در این بازدید به همراه فرمانداران ماهشهر و امیدیه ، مدیرآبفا خرمشهر و معاونت امورعمرانی فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.