مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: شبکه توزیع برق ۹۰ روستای این شهرستان به طور کامل اصلاح و بهسازی شده است.

 عطاالله میرزایی گفت: در راستای سیاست کلان شرکت و به تبع آن مدیریت‌های تابعه، جهت توسعه و نگهداری شبکه‌های برق در روستا‌های استان، درخرداد ماه امسال بهسازی شبکه برق ۱۰ روستای این شهرستان از جمله روستا‌های قره چیقران، میشیاب، گادمه گتر، آلی جان، مره در، کانی سیدمراد، جعفرآباد، برده سفید، کلکجار واحمدآباد در دستور کار قرار گرفت.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: جهت اجرای این پروژه در این تعداد روستا، بیش از ۲۹ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

او می گوید: احداث و بهسازی ۶۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر، جابجایی و رفع فرسودگی ۱۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و تبدیل سیم مسی آن به کابل خودنگهدار، جابجایی ۳۱۰ پایه بتنی فشار متوسط و ضعیف در راستای رفع حریم و همچنین اصلاح و افزایش ظرفیت ترانس وجابجایی ثقل بار و درنهایت اصلاح و رفع اتصالات سست و بازآرایی و تعدیل بارفیدر‌های فشارضعیف عمده فعالیت‌های انجام گرفته در اجرای این پروژه بوده است.

میرزائی گفت: از مجموع ۱۸۷ روستای تحت پوشش این شهرستان تاکنون شبکه برق بیش از۹۰ روستا به طور کامل بهسازی شده که حداکثر تا پایان آذر ماه ۱۴۰۱ تمامی روستا‌های تحت پوشش این مدیریت بهسازی و اصلاح می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.