فرآیند صدور ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی کردستان که قریب به دو دهه بلاتکلیف مانده بود؛ با دستور استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین‌ها صادر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: به یمن دهه تولید و تجارت و گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن؛ فرآیند صدور ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی که قریب به دو دهه مسکوت مانده بود؛ با دستور استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین‌ها به نام شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان صادر شد.

 احمد خسروی ضمن قدردانی از جدیت و تلاش استاندار کردستان گفت: این فرایند اداری ۵ ماهه با مصوبه کمیسیون ماده ۲۱ اموراراضی به ریاست استاندار کردستان در بهمن ماه گذشته و با همراهی و همکاری ویژه سازمان‌های مرتبط، خصوصا"رییس سازمان جهادکشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی استان و دو شهرستان قروه و سنندج و ثبت اسناد و املاک؛ سند قطعی ۲۷۰ هکتار اراضی ملی شهرک‌های صنعتی سنندج ۴ و قروه۳ به نام شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در دفترخانه رسمی ثبت صادر شد.

او می گوید: این اقدام اصولی و جهادی، علاوه برایجاد اعتبار و اطمینان برای سرمایه گذاران تولید، موجبات تسهیل شهرک سازی‌ها، رفع بسیاری از موانع ومشکلات این دو شهرک مهم و آینده ساز در توسعه و تولید استان را درپی خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات زیر بنائی و ارائه خدمات مناسب و ضروری برای متقاضیان سرمایه گذاری بیش از پیش در تلاش است تا نقشی پر رنگ در ایجاد زمینه تولیدات صنعتی داشته باشد و همواره خود را موظف به ایجاد زمینه‌های لازم برای راه اندازی، هدایت و توسعه سرمایه گذاری‌های بخش غیر دولتی در صنایع کوچک به ویژه دانش بنیان با همکاری و تعامل با سایر ارگان‌ها می‌دانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در حاشیه امضای سند انتقال قطعی این زمین‌ها گفت: همکاری برای ساماندهی واحد‌های تولیدی صنعتی که در سطح استان مشغول فعالیت هستند و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و رونق اقتصادی استان از جمله اهداف واگذاری اراضی ملی به شرکت شرکت‌های صنعتی استان است.

پیمان اسکندری  حمایت از ایجاد واحد‌های صنعتی کوچک زودبازده برای اشتغال سریع، مولد و کارآفرین و حمایت از سرمایه گذاری‌های صنعتی به منظور بهبود در روش‌های تولید، کاهش ضایعات و ارتقای بهره وری و کیفیت در جهت رونق اقتصادی استان مخصوصا صنعتی شدن بخش کشاورزی جزو اهداف و سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.