رئیس شورای سیاسی حزب الله تاکید کرد از قلب مقاومت بود که پایان رژیم صهیونیستی آغاز شد و مقاومت از انقلاب ایران شروع شد.

سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در اظهاراتی تاکید کرد که جنگ، مقاومت را نمیشکند و هر جنگی که در پیش باشد فرصتی برای نیرو‌های مقاومت برای شکست کامل دشمنان خواهد بود. او همچنین اظهار داشت که دوره سلطه آمریکا، کشور‌های مستکبر و خائن تمام شده و اکنون دوره پیروزی مقاومت و مجاهدین است.

به گزارش العهد، سید ابراهیم امین السید در مراسمی به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس این جنبش در اردوگاه «جنتا» گفت: آنچه ظالمان در مورد مقاومت می‌نویسند و می‌گویند تصادفی و اتفاقی نیست بلکه برنامه ریزی شده است.

او در ادامه افزود: «از قلب مقاومت بود که پایان رژیم صهیونیستی آغاز شد. مقاومت از عمق اسلام و انقلاب اسلامی ایران و از چشمان امام خمینی و از دل چالش‌ها شروع شد. ما در ۴۰ سال گذشته استراحت نکردیم و همواره با توطئه دشمنان مقابله می‌کردیم. ما از آینده خود مطمئن هستیم و پرچم خود را به دست پاکان و صالحان می‌سپاریم»

او در انتها خاطر نشان کرد که با وجود حمایت‌های بین المللی، مادی، سیاسی و رسانه‌ای از صهیونیست ها، اذعان میکنند که نیرو‌های مقاومت، تهدیدی وجودی برای رژیم صهیونیستی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۲۰:۳۶ ۲۲ تير ۱۴۰۱
کجا پایان رژیم صهیونیسم رخ داده هر جای دنیا نظاره کنی کوچکترین درگیری قومی قبیله ای گروهی کشوری چه در هوا چه در زمین و چه دریایی رخ داده باعثش رژیم اسراییل هست کی خدا میخواد با وعدهایی که داده جلو این رژیم ظالم عالم بگیره الله اعلم فعلا که از عملکرد صهیونیسم همه دنیا در زجر و عذابند
آخرین اخبار