معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از افتتاح یک واحد صنعتی در شهرستان میبد به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور خبر داد.

محمدجواد ابوالحسینی گفت: به مناسبت روز صنعت و معدن در ارتباط آنلاین با رئیس جمهور طرح‌های مختلف صنعتی در کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

او می گوید: واحد ایلیا نوین سازه میبد تولیدکننده مصالح خاص بلوک ساختمان است که با سرمایه‌گذاری ریالی ۸۰۰ میلیارد تومان و ارزی ۱۲ میلیون یورو مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته او در تلاشیم با توجه به برنامه‌های وسیع دولت در حوزه ساخت و ساز مسکن و در استان یزد که قریب به ۵۴ هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن ساخته خواهد شد، این نوع شرکت‌ها بتوانند زمینه بهبود وضعیت ساخت مسکن و کاهش قیمت تمام شده آن را فراهم کنند.

 ابوالحسینی گفت: سرعت بیشتر ساخت مسکن و مصرف بهینه انرژی در تولید ساختمان از دیگر مزایای محصولات این واحد صنعتی خواهد بود.

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد نیز گفت: این واحد صنعتی در راستای تولید بلوک‌های سبک ساختمانی در سایز‌های ۱۰*۱۰، ۱۵*۱۰ و ۱۵*۱۵ و ۲۰*۲۰ سانتیمتر با ظرفیت ۳۵۰ هزار مترمکعب در سال می‌تواند نقش مهمی در ساخت طرح نهضت ملی مسکن در کشور و استان داشته باشد که ایجاد بیش از ۱۲۰ فرصت اشتغالزایی نیز برای آن پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.