جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش در استان خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی سومین مرحله طرح عملیاتی ظفر با بکارگیری ۱۱۰ تیم عملیاتی و بطور همزمان در شهرستان‌های ساری، گلوگاه، نوشهر، سیمرغ و تنکابن به اجرا در آمد.

او می‌گوید: این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد که در اجرای این طرح ۱۳ قاچاقچی و ۲۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در مجموع ۹ کیلو و ۵۲۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

او از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۷۵ سارق ۵ دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال از مخفیگاه‌های این سارقان کشف شد.

حسینی به کشف ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: ۱۰۵ خودرو و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

او همچنین از دستگیری ۱۰۷ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلو چوب جنگلی و سایر کالا‌های قاچاق مجموعا به ارزشی بالغ بر ۱۶۵ میلیون ریال از قاچاقچیان کشف شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی مازندران ۷ نفر از اراذل و اوباش در این عملیات دستگیر شدند که از این افراد ۱۳ قبضه انواع سلاح سرد کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار