معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با بررسی میدانی از روند اجرای نصب و آماده سازی زمین چمن مصنوعی آموزشگاه نمونه دولتی ترابی مقدم شهر جونقان، این طرح به زودی افتتاح می شود.

آقای اسدی گفت: مهمترین ارکان اجرای مطلوب درس تربیت بدنی و فعالیت‌های مکمل و فوق برنامه ورزشی در اختیار داشتن فضای ورزشی بهینه است و این مهم از طریق کمک به تامین، بهسازی، بهینه سازی، تجهیز و نگهداری سالن‌های ورزشی داخل مدارس میسر خواهد شد.

در راستای راهکار ۶-۶ سند تحول بنیادین با موضوع ایجاد شبکه‌ای از محیط‌های یادگیری و راهکار ۳-۱۴ سند مذکور با موضوع طراحی مناسب فضای ورزشی در تمام مدارس و تبدیل به احسن نمودن مجموعه‌های دارای کاربری ورزشی در راستای طرح شهید سلیمانی ۶۵ مورد فضای ورزشی اعم از چمن مصنوعی، سالن ورزشی، زمین ساحلی و کلاس درس تربیت بدنی در فضا‌های آموزشی استان ایجاد خواهد شد که زمین چمن مصنوعی آموزشگاه نمونه دولتی ترابی مقدم شهر جونقان در شهرستان فارسان نیز یکی از همین موارد است.


بیشتر بخوانید


با توجه به پیشرفت این طرح به متراژ ۸۰۰ متر مربع، طی چند روز آینده و با پشت سر گذاشتن مراحل پایانی آماده سازی این زمین چمن مصنوعی به زودی افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار