مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۱ تیر ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام چرا کارت سوخت خودرو ۴ ماه است که طول می‌کشد تا صادر شود؟ پیگیری کنید.


سلام برای وام فرزندآوری به بانک مراجعه کردم بعد از دوماه که نوبتم شده علاوه بر سفته، ضامن معتبر، کسر از حقوق هم می‌خواهند من که ضامن ندارم چه کار کنم سفته به عنوان ضمانت نیست؟ خواهش میکنم این موضوع را پیگیری کنید چون می تواند مشکل بسیاری از شهروندان باشد.


سلام. لطفا درباره تاخیر در تحویل مسکن مهر شهر جدید هشتگرد  (مربوط به فرهنگیان منطقه ۸ تهران) گزارشی تهیه کنید. هیچ گونه بدهی بابت واحد‌های مسکن خود ندارند همچنان باید منتظر تحویل واحدهایشان بمانند.


سلام وقت بخیر از اول سال حقوق سربازان وظیفه افزایش پیدا کرده و مابه التفاوت هم به آن‌ها پرداخت شده است، ولی از افزایش حقوق سرباز معلمان هیچ خبری نیست و به آن‌ها اعلام شده است تا نیمه دوم سال افزایش ندارید لطفا پیگیری کنید.


در محله خاک سفید تهرانپارس در بیست متری ملکی شهر تهران وانت میوه فروش‌ها باعث ایجاد مزاحمت و ترافیک در این منطقه می‌شوند. این موضوع را از مسئولان پیگیری کردیم اما اقدامی صورت نگرفته است، لطفا پیگیری کنید.


دی ماه ۱۴۰۰ خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه ثبت نام کردیم قرار بود خودرو را در تاریخ ۱۸ فروردین تحویل دهند. پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است. پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار