عضو شورای شهر شیراز گفت: وحدتی که میان شهرداران مناطق شش و ده و دفتر نهاد رهبری در محور شمال غرب شیراز حاکم است فرصت خوبی است تا موانع و مشکلات اجتماعی و فرهنگی این محدوده کاهش یابد.

سیده مریم حسینی به گسترش جمعیت شیراز به سمت شمال غرب و غرب شهر و سکونت چند صد هزار نفر از شهروندان در این محدوده اشاره و گفت: با توجه به مهاجر بودن بخش عمده‌ای از این عزیزان که یا خارج از شهر و یا از مرکز شهر به این محدوده‌ها مهاجرت کرده اند ضروری است نقشه راه فرهنگی متناسب با الگو‌های فکری و فرهنگی این شهروندان تهیه و تدوین و ذیل سند فرهنگی استان اجرایی شود.

او حضور قومیت‌ها و خرده فرهنگ‌ها در این مناطق را فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های این بخش از جامعه دانست و گفت: اگر الگو و طرح فرهنگی و چشم انداز لازم برای جامعه ترسیم نکنیم با تعدد تصمیم گیری‌ها مواجه می‌شویم و به نتیجه مطلوب و تعالی اجتماعی و انسانی نمی‌رسیم.

ناظر شورا در منطقه شش شهرداری شیراز حضور نهاد و دفتر امام جمعه در شمال غرب شیراز را فرصتی برای بهره مندی بیشتر شهروندان از ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی، تربیتی و اخلاقی این مجموعه دانست.

او گفت: وحدتی که میان شهرداران مناطق شش و ده و دفتر نهاد رهبری در محور شمال غرب شیراز حاکم است فرصت خوبی است تا موانع و مشکلات اجتماعی و فرهنگی این محدوده کاهش یابد.

حسینی، حجم برنامه‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در مناطق شش و ده را قابل توجه و تقدیر دانست و گفت: اثر بخش بودن برنامه‌ها زمانی است که مردم به رضایت برسند و امید و نشاط اجتماعی در سطح جامعه بیشتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.