فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۲۰۴۰ لیتر روغن موتور غیراستاندارد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: ماموران این یگان با همکاری کارشناسان اداره استاندارد در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر تعداد ۱۰۲ گالن ۲۰ لیتری روغن موتور غیراستاندارد را کشف کردند.

او گفت: در این ارتباط یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد

فرمانده انتظامی ملایر گفت: همچنین با تلاش ماموران پلیس اطلاعات شهرستان، ۲۸۰ عدد قرص و ۷۸۰ سی سی شربت مواد مخدر متادون کشف شد.

ساکی گفت: به منظور برخورد قاطع با توزیع کنندگان انواع مواد مخدر در شهرستان با انجام اقدامات پلیسی ماموران این یگان از توزیع مواد مخدر متادون در یک واحد صنفی در سطح شهرستان مطلع شدند.

او گفت: در این ارتباط یک نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر از مطالبات جدی مردم بوده و سرلوحه کار پلیس ملایر قرار دارد.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از شناسایی و دستگیری هفت سارق و کشف ۴۸ فقره سرقت در ملایر با تلاش هوشمندانه و مجدانه ماموران پلیس آگاهی خبر داد و گفت: به منظور مبارزه با سارقان طی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مامورین این یگان با انجام شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شده و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، پنج نفر سارق حرفه‌ای در زمینه اماکن خصوصی، خانه باغ، لوازم داخل خودرو و سیم برق و دو سارق خودرو و موتورسیکلت را دستگیر کردند.

ساکی گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

او گفت: دربازجویی انجام شده متهمان به ۱۸ فقره سرقت خانه باغ، هشت فقره سرقت سیم برق، سه فقره سرقت منزل، ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو، سه فقره سرقت موتورسیکلت و دو فقره سرقت خودرو، و در مجموع به تعداد ۴۸ فقره سرقت اعتراف کردند و در نهایت با تشکیل پرونده هر هفت متهم به مراجع قضائی معر فی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.