جیلان مطرح کرد؛

حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از تمامی سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری استان حمایت می‌شود.

علیرضا جیلان در جمع مردم بخش گندمان شهرستان بروجن گفت: از تمامی سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری بویژه شهرستان بروجن و بخش گندمان به‌منظور راه‌اندازی مجتمع‌های بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و اردوگاه‌های گردشگری حمایت می‌شود.

زیرساخت‌های گردشگری کشاورزی گندمان در شهرستان بروجن با سرعت تقویت می‌شود.

پیگیری‌های لازم برای برق‌رسانی به بخشی از حاشیه تالاب بین‌المللی از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری انجام شد.

جیلان می گوید: با توجه به قرار گرفتن گندمان در مسیر ترانزیتی اتصال استان‌های مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور، این منطقه را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه گردشگری به یک نقطه استراتژیک تبدیل کرده است.

حمام‌های تاریخی فراوان در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری از جمله بخش گندمان وجود دارد که مرمت، نگهداری و بهره‌برداری از این بناهای تاریخی با هدف توسعه گردشگری مذهبی و به‌منظور حفظ میراث‌فرهنگی و افزایش درآمدهای اقتصادی به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها سپرده می‌شود.


بیشتر بخوانید


به گفته جیلان، سرویس‌های بهداشتی مکان‌های گردشگری به‌زودی بهسازی و پس از راه‌اندازی فروشگاه‌ها و احداث نمازخانه در جوار آن‌ها در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری دارد و به‌عنوان یکی از مقصدهای گردشگری کشور مطرح است.

گندمان در فاصله ۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار