معاون استاندار فارس به شرایط مطلوب بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان از حیث کیفیت و تنوع محصولات اشاره و گفت: فرصت‌های نمایشگاهی می‌توانند بیانگر خلاقیت و کیفیت برتر باشند.

محمود رضایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز گفت: نمایشگاه ساختمان فرصتی مغتنم برای دیده شدن تولید کنتدگان و آشنایی مخاطبان با آخرین دستاورد‌های مصالح و تجهیزات ساختمانی است.

او گفت: نمایشگاه ساختمان شیراز با هدف ارائه دستاورد‌های صنعت ساختمان، حمایت از تولید کنندگان داخلی و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات آن‌ها برپا شده است.

رضایی گفت: مشارکت حداکثری فعالان صنعت ساختمان، شرایطی مطلوب برای عرضه و نمایش آخرین دستاورد‌های این صنعت است؛ شرکت کنندگان در این نمایشگاه کارایی کالا و تولیدات خود را به نمایش گذاشته و از این طریق بازار‌های جدید را شناسایی می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: فرصت‌های نمایشگاهی همچنین در فروش، جذب مشتری، ایجاد شهرت تجاری، تبلیغات، افزایش حجم مبادلات تجاری و هم افزایی تأثیر به سزایی دارند.

رضایی گفت: محصولات متنوع‌تر و با کیفیت موجود در بیست و چهارمین نمایشگاه ساختمان در شیراز از توانمندی‌های شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی کشور در این حوزه گواهی می‌دهد

او محصولات و دستاورد‌های ارائه شده در این نمایشگاه را قابل رقابت با محصولات خارجی مشابه دانست و گفت: خوشبختانه ردپای حرکت از شیوه ساخت و ساز‌های سنتی به سمت روش‌های مدرن و به روز در تمام حوزه‌های ساختمان سازی در این نمایشگاه مشهود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس  گفت: صنعت ساختمان یک صنعت پیشران است که عامل رشد بسیاری از صنایع دیگر را نیز فراهم کرده و قابلیت اشتغال آفرینی منحصر به فردی را داراست.

به گفته رضایی، پویایی این صنعت پیشران در اقتصاد، می‌تواند به تحقق شعار سال که تولید اشتغال زا و دانش بنیان است کمک شایان توجهی داشته باشد.

او گفت: کیفی سازی محصولات ساختمانی تولید داخل در موازات کنترل قیمت تمام شده آن‌ها می‌تواند بازار مصرف گسترده‌ای را در چرخه ساخت و ساز داخلی برای این محصولات فراهم ساخته و حتی زمینه صادرات آن‌ها را نیز مهیا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس همچنین گفت: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و برنامه دولت برای ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی، فضای مناسبی برای تولید کنندگان محصولات مرتبط با صنعت ساختمان و عرضه محصولات با کیفیت آن‌ها ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار