نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یکم ماه ذیحجه و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) گفت: ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی مومنانه ضروری و مورد تاکید است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: ایران در مسئله حقوق بشر خود یک قربانی است، در حالی که برخی افراد نا آگاه در داخل که قدرت تحلیل کمی دارند فریب حقوق بشرغربی را می‌خورند و به آن دل می‌بندند.

ما خود بهترین نوع حقوق بشر یعنی حقوق بشر دینی را داریم که در آن به حقوق همه از جمله کودکان، زنان و حتی طبیعت به صورت کامل پرداخته شده است.

 مدعیان حقوق بشر آمریکایی جنایات بسیاری کرده اند و دم از حقوق بشر می‌زنند درحالیکه که هواپیمای مسافربری ما را با ۲۹۰ سرنشین در ۱۲ تیر سال ۱۳۶۷ سرنگون کردند یا بعد از انقلاب گروهک‌های تروریستی منجر به شهادت بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان شدند.

وابستگان منطقه‌ای آمریکا هم در حادثه منا جان حجاج ما را مظلومانه گرفتند چرا که حقوق بشر اعتقادی آنان از نوع سرمایه داری و نژاد پرستی است.


بیشتر بخوانید


 امروز روز نخست ماه ذیحجه است، این روز مصادف با ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است، این ازدواج باید الگویی برای ازدواج‌ آسان باشد.

هجمه فرهنگی می‌خواهد ازدواج را کم رنگ کند در حالی که باید با ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی مومنانه مانع تبعات سنگین این هجمه شویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار