عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سلب اعتماد سرمایه‌گذاران نسبت به بازار سرمایه، پرداخت سود‌های رسوبی می‌تواند اقدام مناسبی جهت بازگشت اعتماد آنان باشد.

آقای ناصر موسوی لارگانی گفت: با توجه به مشکلاتی که در سال ۹۹ برای مردم در بازار سرمایه به وجود آمد، اعتماد مردم نسبت به این بازار سلب شد و باید مدت‌ها بگذرد تا بتوان اعتماد سلب شده را مجدد برگرداند.

او می‌گوید: یکسری شرکت‌های پردرآمد مانند مخابرات، بانک صادرات و فولاد مبارکه در اختیار سهام عدالت است. به عنوان مثال ۳۰ درصد فولاد مبارکه متعلق به سهام عدالت است و تنها در سال ۹۹، ۳۰ هزار میلیارد تومان سود فولاد مبارکه بوده است که ۱۰ هزار میلیارد از این سود سهم سهام عدالت است و اگر این سود به موقع به سهامداران پرداخت شود، قطعا اعتمادشان نسبت به بازار سرمایه جهت سرمایه‌گذاری جلب می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت سود‌های رسوب شده، سبب افزایش اعتماد سرمایه‌گذاری نسبت به بازار سرمایه می‌شود. لذا امیدواریم پرداخت به موقع سود‌ها یک مرحله‌ نباشد و این رویه ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سود که طلب انباشت سرمایه شان بوده (سهامدار )منتها چندین سال سودش به جیب کی رفته و ارزش ریال ان زمان چقدر بود و امروز چند و سنجش و معیار پول چندین سال قبل با الان کدام است و شما ها باور ها را از بین بردید صحبت از اعتماد می کنید اعتمادی که می گویی در کجا است و همین چند روز تیر ماه پقدر سر مایه خارج شده و شرعا و عرفا و وجدانا آمپر ان اعتماد کجاست تا ما و ملت هم ببینند
آخرین اخبار