نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با ژست دفاع از حقوق بشر، ایران را محکوم به نقض حقوق بشر می‌کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم  گفت: یکی از سرفصل‌های نقض حقوق بشر در آمریکا آزادی حمل سلاح است به طوری که ۷۵ درصد کشته‌ها در این کشور، قربانیان سلاح گرم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری جنایت‌های پلیس آمریکا را از دیگر مصادیق نقض حقوق بشر دانست  و گفت: تعرض پلیس آمریکا به مردم این کشور بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اعمال مجازات‌های سنگین قضایی در آمریکا را مورد توجه قرار  کرد و گفت: سالانه افراد زیادی به دلایل واهی سال‌ها در زندان‌ها نگه داشته می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری می گوید: آمریکا با ژست دفاع از حقوق بشر، ایران را به خاطر مجازات اعدام، محکوم به نقض حقوق بشر می‌کند؛ در حالی که در آمریکا اعدام با روش‌های مختلف از جمله تزریق‌های مرگبار، صندلی شوک الکتریکی و سایر روش‌ها اتفاق می‌افتد.

او انحصار رسانه‌ای و در اختیار داشتن سرور‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف در فضای مجازی توسط آمریکا و غرب را استعمار نوین بشر توصیف کرد و گفت: اطلاعات کاربران در آژانس امنیت ملی آمریکا ذخیره می‌شود و در اختیار سرویس‌های جاسوسی و شرکت‌های خصوصی گذاشته می‌شود تا مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نقض حقوق زنان و استفاده از زن بعنوان کالا و ابزار، تبعیض نژادی نسبت به مسلمانان، لشکرکشی به کشور‌های مختلف، راه اندازی جنگ‌های نیابتی، تجهیز گروه‌های تروریستی و حمایت همه جانبه از صدام در جنگ با ایران را از مصادیق نقض حقوق بشر آمریکا عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری می گوید: مردم ایران، مصادیق جنایات آمریکا را با گوشت و پوست خود درک کرده اند؛ از طراحی کودتای ۲۸ مرداد تا تحریم‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز اعمال شده است و تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور گواه این مطلب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۱ تير ۱۴۰۱
مردم پول درمان یک بیماری اورژانسی ساده را ندارند فقر مردم را فرا گرفته جوانه هم بیکار و دزد شده اند مسولین هم اختلاس گر شدند قشر ضعیف مردم شام شب خود را ندارند.طرف از گرسنگی و درد ناشی از فقر دارد می میرد.چرا ما مسایل داخلی و رفاهی را حل نمی کنیم فقط شعار می دهیم به ما چه که دنیا چه غلطی دارد می کند آقا تو خودت به مردم کشور خودت برس بقیه پیش کش.