شمار مناطق آبی استان گلستان به یازده شهرستان افزایش یافت.

بر اساس آخرین رنگ بندی شهرستان‌های کشور که عصر امروز از سوی وزارت بهداشت منتشر شد، وضعیت در یازده شهرستان استان گلستان آبی است.

 

بر این اساس، وضعیت در شهر‌ستان‌های گرگان، گنبدکاووس، ترکمن، علی آبادکتول، آزادشهر، آق قلا، رامیان، کلاله، بندرگز، مینودشت و مراوه تپه آبی است.

 

همچنین شهرستان‌های کردکوی، گالیکش و گمیشان در شرایط زرد قرار دارند.

 

سعید گلفیروزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم با اشاره ادامه روند کاهشی بستری های کرونا گفت: امروز جمعه ۱۰ تیر ۳۴ نفر از مبتلایان به کرونا در گلستان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که کمترین تعداد از ابتدای همه گیری کروناست.


سعید گلفیروزی با بیان این که، آمار ابتلا و بستری به کرونا در استان گلستان به ثبات تقریبی رسیده است افزود: از بستری‌های امروز ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا بستری هستند و ۶ نفر هم با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

 

به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تکمیل واکسیناسیون، پرهیز از عادی انگاری و رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی ضروری است.

 

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۰ شهرستان گرگان، آزادشهر، بندرگز، آق قلا، رامیان، علی آباد کتول، کلاله، گنبدکاووس، مینودشت و کردکوی در وضع آبی کرونایی و شهرستان‌های ترکمن، مراوه تپه، گالیکش و گمیشان در وضعیت زرد قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.