به سرانجام رسیدن ۲ پرونده قتل در شهرستان تیران و کرون

دادستان عمومی و انقلاب تیران و کرون گفت: ۲ پرونده مربوط به قتل در شهرستان تیران و کرون با شناسایی قاتلان به سرانجام رسید و ۲ پرونده دیگر در حال بررسی است.

محمد رضایی گفت: یک واقعه قتل در ماه‌های پایانی سال گذشته و سه واقعه قتل از ابتدای امسال تا کنون در شهرستان تیران و کرون به وقوع پیوست که بر اثر آن ۶ نفر جان خود را از دست داده اند.

اوبا اشاره به پرونده قتل خانوادگی گفت: قاتل به دلیل اختلافات خانوادگی، همسر دوم و پدر و مادر زن خود را به قتل رساند و پس از این واقعه در یک حوزه قضایی دیگر، خودکشی کرد که جریان کیفری پرونده با این وصف مختومه شد.

رضایی درمورد پرونده قتل یک جوان ۲۳ ساله در یک خانه مجردی، می‌گوید: قاتل این جوان به اقدام مجرمانه خود اعتراف کرد و مراحل تحقیقاتی پرونده تکمیل شد و برای صدور رای به دادگاه کیفری یک مرکز استان فرستاده می‌شود.

پرونده ۲ قتل دیگر در حال بررسی برای شناسایی قاتل است که به دلیل وضعیت محرمانه آنها، امکان تشریح وجود ندارد.

به گفته او پرونده قتل در یک خانه مجردی حساسیت برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی را افزایش داد که با مصوبه شورای تامین و دستور دادستانی سه خانه تیمی دارای فساد در این شهرستان شناسایی شده است و تعدادی نیز دستگیر و زندانی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب تیران و کرون درمورد پلمب این خانه ها، گفت: نظارت‌های پلیس بر مکان‌هایی که احتمال وقوع جرم دارد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.