استاندار البرز گفت: اکنون مجوز فروش عرصه و اعیان زندان های رجایی شهر و قزلحصار دریافت شده و به عنوان یک مطالبه مردمی به صورت جدی پیگیر آن هستیم.

آقای عبداللهی گفت: به این منظور  پیشنهاد های دیگری نیز داریم که با نظر کارشناسی و خردجمعی در این رابطه پیگیری خواهیم کرد.

او گفت: عقیده راسخی به مشارکت فعال مردم در امور دارم چراکه با حضور مردم می توانیم به وضعیت مطلوب تری برسیم و سالی که طبق منویات مقام معظم رهبری به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی مزین شده باید تلاش، نگاه، اقدام و برنامه ویژه ای برای تحقق اهداف داشته باشیم.

عبداللهی گفت: با همیت، همبستگی، اتحاد و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران استان اکنون شاهد روند رو به جلو برنامه ها و اهداف توسعه ای استان هستیم که این امر را باید همچنان با جدیت ادامه دهیم.

او گفت: دولت مردمی سیزدهم با اقدامی شجاعانه برای بهره مندی حداکثری مردم از یارانه ها نسبت به جراحی اقتصادی اقدام کرده ولی اهداف این موضوع بخوبی برای مردم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نشده است.

عبداللهی می گوید: ۶ هزار و ۳۰۰ مگاوات برق وارد شبکه توزیع کشور شد که این اقدام بزرگ قطع برق در زمان های خاص را به حداقل رساند.

او گفت: در استان البرز نیز اقدام بسیار ارزشمندی  تامین زیرساخت های لازم جهت افزایش سهمیه آب از محل سدهای مستقر در استان صورت گرفته است.

عبدالهی گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران باید در راس امور مدیران قرار گیرد چراکه ما مدیون خون شهدا هستیم.

استاندار البرز گفت: مدیران استان باید دیدارهای چهره به چهره با مردم را در برنامه های خود داشته باشند و با دید مثبت برای حل مشکلات آن ها اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.