شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت عملیات مسلحانه روز گذشته در نابلس را بر عهده گرفت.

گردان «نابلس» وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی امروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات مسلحانه روز گذشته در نابلس را بر عهده گرفت و اعلام کرد که مجاهدین از قبل برای نظامیان صهیونیست و شهرک نشینانی که به مقبره حضرت یوسف (ع) یورش بردند، کمین‌هایی ایجاد کردند.

به گزارش فلسطین الیوم، در بیانیه سرایا القدس آمده است که این عملیات در پاسخ به شهادت مجاهد دلاور محمد ماهر مرعی، یکی از مبارزان تیپ جنین صورت گرفته است. او سحرگاه چهارشنبه در درگیری با صهیونیست‌ها در جنین به شهادت رسید.

در ادامه این بیانیه آمده است: «خون شهدای ما بی جواب نخواهد ماند و مجاهدان فلسطینی برای مقابله با  نظامیان اشغالگر مانند یک سد و قلعه تسخیرناپذیر خواهند بود که از مردم  سرزمین فلسطین محافظت خواهند کرد. ما تاکید می‌کنیم که برای مقابله با جنایات اشغالگران علیه مردم، سرزمین و مقدسات ما آمادگی بالایی داریم و شهر نابلس مانند یک کوه آتش و دژی عظیم در برابر اشغالگران صهیونیستی است و تا رهایی سررزمینمان از اشغالگران به جهاد ادامه خواهیم داد.»

شامگاه گذشته مبارزان مقاومت به سمت خودروی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست که به مقبره حضرت یوسف (ع) در شرق نابلس یورش برده بودند، آتش گشودند. منابع فلسطینی اعلام کردند که در این تیراندازی، ۳ صهیونیست زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار