مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، از تامین و توزیع بیش از یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سه ماه اول امسال در استان خبرداد.

اسداله طاهری گفت: در سه ماهه ابتدای امسال یک میلیارد و ۱۴۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی (بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره) در سطح استان تامین و توزیع شده است.

او گفت: درسه ماهه امسال بیش از ۶۱۴ میلیون لیتربنزین در استان فارس مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد رشدداشته و استان فارس را در رتبه بالایی از مصرف فرآورده‌های نفتی کشور قرار داده است.

طاهری همچنین میزان مصرف روزانه بنزین در استان را حدود شش میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر ذکر کرد و دلیل عمده این افزایش را بهبود وضعیت کرونا وافزایش مسافرت‌ها برشمرد.

او گفت: در فصل بهار ۵۲۰ میلیون لیتر نفتگاز دراستان مصرف شده که با کنترل ونظارت مستمر جایگاه‌های عرضه سوخت و اجرای دستورالعمل‌های پیشگیری از قاچاق فرآورده مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

مدیر منطقه فارس به استفاده از صنایع از گاز طبیعی میزان نفت‌کوره توزیع شده در سه ماهه اول امسال را هفت میلیون و ۶۰۰ هزارلیتر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ده درصد کاهش را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار