معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت : هیئت امنای دانشگاه با اعمال ۳۰ درصد تخفیف به دانشجویان اتباع خارجی موافقت کرده است.

دکتر بهرام بیباک گفت: بر اساس قوانین آموزشی دانشگاه، دانشجویان بین المللی که موفق به کسب رتبه اول تاسوم در بین ورودی‌های خود شوند از ۲۰ درصد تخفیف بیشتر در پرداخت شهریه ترم بعد برخوردار خواهند شد.

دکتر بهرام بیباک در دومین جلسه شورای پذیرش دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، از برنامه این دانشگاه برای همکاری با موسسات جذب دانشجو خبر داد و بر تسریع روند پذیرش نهایی متقاضیان حائز شرایط تأکید کرد.

او گفت :  از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی نیز امکان ارائه خوابگاه دولتی به دانشجویان بین الملل دانشگاه فراهم و تسهیلات رفاهی و خوابگاهی برای این دسته از دانشجویان مشابه دانشجویان ایرانی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ در این جلسه که با حضور دکتر بیباک نائب رئیس شورا و اعضای شورای پذیرش دانشجویان بین الملل دانشگاه برگزار شد، گزارشی از تعداد پرونده‌های بررسی شده ارائه شد و در نهایت افراد حائز شرایط بر اساس آیین نامه پذیرش دانشجویان بین الملل مصوب مرداد ماه ۱۴۰۰ در وزارت بهداشت و همچنین با اتکا به قوانین داخلی دانشگاه انتخاب شدند.


بر اساس این گزارش؛ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال تحصیلی پیش رو، ظرفیت پذیرش بالغ بر ۸۰ دانشجوی بین‌الملل در ۱۸ رشته تحصیلی ازجمله پزشکی، دندانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و... را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.