باران چشمه: پیروزی مقابل انگلیس و آمریکا می‌تواند بازیکنان تیم ملی فوتبال را از سربازی معاف کند

عضو شورای عالی ورزش گفت: اگر بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیس و آمریکا در جام جهانی پیروز شوند، شایسته معافیت از سربازی هستند.

مهرعلی باران، چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی  و عضو شورای عالی ورزش گفت: اگر بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم‌های انگلستان و آمریکا در جام جهانی به پیروزی دست پیدا کنند، شایسته معافیت از خدمت سربازی خواهند بود، همچنین با توجه به نبود بازی دوستانه و مسابقات سختی که تیم ملی در جام جهانی قطر دارد به نظر من پیروزی مقابل تیم‌های آمریکا و انگلیس می‌تواند سرباز قهرمانی را برای ملی پوشان حاصل کند. تیم ملی انگلیس یکی از قدرت‌های حال حاضر فوتبال جهان است و بازیکنان ما بازی سختی برابر این تیم خواهند داشت.

مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ آبان به میزبانی قطر برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است و در اولین بازی خود باید به مصاف انگلیس برود.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۱:۵۶ ۱۱ تير ۱۴۰۱
چقدر بزرگوار هستن جناب باران چشمه. خوبه نگفته که ایران قهرمان جام جهانی بشه تا دوره آموزشی ملی پوشان حذف گردد. حضور ما با مدیرانی چون شما در جام جهانی، خودش قهرمانی در این جهان و آن جهان است.
آخرین اخبار